Wednesday, March 25, 2009

Shamer budak tecik comey

Semua orang tau kan yang mak aku adalah guru prasekolah. Jadi sejak aku dah habis sekolah neh, aku kadang-kadang rajen la jugak ikut mak pergi kelas dia. Hehe jadi sepanjang aku disana aku amat tertarik pada sorang budak ni. Dia kecikkkk sangat-sangat. Comel. Panggil dia Shamer okep! Hihi :DD




Aku suruh dia senyumm dan dia pon senyum!
Haha comel sangat! >:D<
Haritu aku ajar dia menulis huruf 'H' besar dan 'h' kecik.
Comel budak nehhh bila aku cakap
"Shamer pandaiiii, tepok tangan!"
dan dia pon tepok. Ekeke :X




Budak-budak neh nakal tapi kelakar. Haha

Sebenarnya Shamer neh dalam pengawasan doktor pakar sebab dia sangat kecik dan ada masalah ape tah. Ramai cikgu tak nak ambik dia belajar sebab takut dia menyusahkan. Tapi sepanjang aku dengan dia, dia tak ade langsung menyusahkan. Dia macam kanak-kanak normal je. Cume saiz dia sangat kecik.

Bila mak aku cerita pasal Shamer neh, aku jadi sedih. Sebab dia neh dijaga oleh pengasuh je. Mak dia jenis bergaya bagai dan bile Shamer neh agak lain sikit dia mungkin rasa malu kot. Ayah Shamer okey je. Hurm haritu masa ada perjumpaan ibu bapa, ramai la ibu bapa datang kan. Tibe-tibe Shamer nanges jerit ; Nak ibu, nak ibu :(( (Mak ayah dia datang ambil dia dekat rumah pengasuh seminggu sekali je)

Kesian Shamer. Semoga masa depan dia kelak cerah dan dia tabah hadapi segala kemungkinan yang mendatang. Kakak sayang Shamer okep. Seriussss weh hati aku cair tengok Shamer. Tanda-tanda apakah ini? Haha :PP

Aku dok menaip blog,
karangan tentang diri saya
300 patah perkataan bile nak siap woi Una?

2 comments:

Yang Benar, Kakak Perkara Rawak said...

taun depan la siap..
ahahahaha..
aku kalau tgh blogging macam2 aku buat..
mkn,siapkan report..type itu ini..
macam bz gile..
hahaha,padahal..tgh berblogging..
muahahahaha..



aku suke budak kecik.tapi budak kecik tak suke aku.apecer ni?ish..ish..

Anonymous said...

unaaaaaaaaaaa!!~
name bdk tuu shamer...?????
gilaa cumellll!!~ cumel gila aku tgk die wehh..
hahaa, kim salam manis lagi wangi kat die wehh...
wakaka xDDD

alahai, kesian die unaa...
sampai hati mak die buat mcm tuu..
darah daging sendiri plak tuu..
sedih gilaa wehhh..aku dgr pun dah nk kuar air mate...
TT_TT