Sunday, March 08, 2009

krek..krekk kokkek

Tadi pagi bergadoh dengan kaksu jebon lagi. Bukan. Bukan tadi tapi lima minit sebelum aku menulis entry neh. Haihh.. Kalau dia masih ade kan. Dah tentu-tentu aku akan sms dia dan mengadu pasal kaksu.

Dulu sewaktu dia ada, kalau aku sudah tak tertahan dengan sikap kaksu, jari-jari aku ligat menaip sms sebanyak 3 muka surat dan cepat-cepat sms tersebut dihantar kepada dia. Lepastu dia akan balas dengan menyuruh aku bersabar. Sebab dia pon faham kaksu itu macam mana budaknya. Jadi kalau aku mengadu pasal kaksu memang dia sudah masak sangat.

Sekarang aku berusia 18 tahun, kalau dia masih ada mesti sekarang aku dapat berkongsi apa saja dengan dia. Cerita pasal perasaan aku, hidup aku, pendapat aku, marah aku. Mesti. Mesti punya. Sebab kalau diikutkan sekarang dia sudah berusia 24 tahun. Jarak umur tak jauh mana. Walhal kalau dulu pon, memang aku rapat dengan dia. Cemburu sangat tengok Syad dengan Kak Nad, Ame dengan kakak dia dan orang lain dengan kakak mereka.

Dan juga semestinya, aku sudah mengabdikan gambar kami bersama kemudian upload di Myspace, Blog dan Friendster. Err sekarang sudah tak ada Friendster. Dan juga tentunya didalam handphone aku. Kalau gambar tu lawa, mungkin juga sudah jadi wallpaper handphone aku juge.

Result SPM bakal diumumkan pada Khamis depan, kalau dia masih ada, tentu kegusaran hati ni, aku luahkan pada dia. Dan dia akan beri aku 101% semangat yang tidak berbelah bagi. Dia akan positifkan fikiran aku.

Waktu ini, walau aku menidakkan dia,hakikatnya dia tetap ada. Tapi aku tak boleh dapat dia seperti yang aku rasai sebelum ni. Dia sudah jauh. Jauh dari kami dan aku tak pasti sampai bila kami akan terus begini. Setiap kali usai solat aku akan berdoa ; Ya Tuhan, Kau satukan lah kami semua semula dalam suasana yang dimana semua diantara kami sudah kembali ada perasaan sayang itu. Dalam keadaan aman dan tenteram. Amin

Sesungguhnya didalam hati ni, macam mana kecewa, marahnya aku dengan dia tapi aku masih sayangkan dia. Burok baik, dia tetap ada pertalian dengan aku. Aku rindu dia. Aku rindu kasih sayang ko kak. Orang tunggu detik shadu tu...

Pada kau ; Jangan banyak tanya. Doakan saja supaya kedinginan antara kami akan tamat ya? ;)

Boooo kat Una, dia menangis. Haha kate kental?

2 comments:

nadeshiko said...

TT_TT
Una, sabo tau...
wuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

TT_TT

unaOoOuna said...

haha ame ,
xde ape pon sayang.
time kaseh ;))