Saturday, March 07, 2009

Sesi mengpangkah diri

Semalam sambil bersaksikan Ayah, Eman dan Kaksu ( Takda jebon sebab dia tak cari gadoh dengan aku pulak semalam. Alhamdulilah. Syukur betul tenang hidup aku buat sehari :P )

Okep mak aku tiba-tiba cakap kuat-kuat ;

# Na, hang pecahkan cermin kat dalam peti ais tu kan?
* Heheeee (Gelak sambil buat muka tak bersalah)
# Mak tak nampak tokoh hang neh nak jadi cikgu. Ganasnye semacam. Ape yang ada dekat hang semua lingkup. Kerusi jati mak tu patah jejarinye. Cermin peti ais pecah. Hanger patah dan bla bla bla bla bla (Tak boleh senaraikan semua kang takda sapa mau buat jadi bini) KAHKAH
//Sekarang pon dah takda woi Una!
* (Buat muka tak puas hati)
# (Mak tengok aku diam, mak sambung lagi) Esok-esok kalau hang dapat jadi cikgu, patah riuk budak-budak hang kerjakan. Macam mana hang nak mintak jadi cikgu?
* (Muka tak puas hati lagi lalu masuk kedalam bilik dan terus SMS hati)

Antara SMS yang aku hantar pada hati ;

- Aku dengan budak-budak aku okey ape. Cuma kalo budak-budak yang macam kaksu je tak okey :P
- Hey, aku rasa aku takde lah ganas sangat. Yang barang-barang semua lingkop tu kebetulan je KOT. Kalau dengan orang lain pon kalau dah takdir nak lingkop mesti lingkop juga. Tapi kenapa asal aku je mesti barang tu gedik nak lingkop?
- Aku nampak saje ganas, tapi hati lembut okeyy. Awww

Persoalannya ; Lepas neh adakah harus aku masuk mana-mana kelas melembutkan diri? Pertandingan Gadis Melayu mungkin? Jom muntah ramai-ramai. Haha buat kena gelak 7 keturunan saje nanti :PP

0 comments: