Monday, March 30, 2009

adik ada bawak air kencing tak?

Sebelum ape-ape sila rujuk link neh dahulu. Tadi kan aku pergi la klinik tu nak hantar menda yang tak berapa nak suci tu. Lepas ambik nombor semua, aku pon duduk. 8 minit lepas aku duduk tibe-tibe dengar macam orang jerit dari arah depan ;

"Nurul Husnaaaa!!!! adik ada bawak air kencing takkk???"

Tak guneeeeeee!! Aku malu woi. Tak boleh panggil sopan sikit ke? Cis dah la orang ramai time tu. Semua pakat pandang dekat aku. Tau la aku jelita pakai baju merah. Ahaha bencikkkk okey. bencikkkk!! Aku jenuh nak cover malu. Ade pakcik sorang gelak-gelak sambil cakap ; "Nak malu apeee nyee?" pastu gelak lagi dan lagiiikkkkkk.

Tak boleh ke dia panggil nama aku sopan-sopan? Lepas tu tanya la
pelan-pelan. Ingat aku pekak ke? Satu klinik tu dengarrr. Citttt malu malu. Mana nak sorok muka aku yang ade lesum neh oit? Wakakak pastu akak tu suruh datang pukul 4 neh ambik keputusan. Jangan harappp aku nak datang ambikkk. Aku suruh CikDin je ambikkan. Takmo jejak kaki kat klinik tu lagi! Takmoooooooooooo. Haha

Bile bencik mula tinggi diri,
walau sedar diri tak tinggiii dan hudoh! Haha
Bencik! Aku bencik! :(

4 comments:

Atiq said...

haha.. two btoi! kot ye pun. pggl nme da la. xyah tanye psl air kncing tu. malu!!!haha. sabo nat. mgkin ade hikmahnye.hehe

asyraf [= said...

itu akak memang kejam patot kene sembelih jeee grrr

cerpelai said...

Hahahahahaa..
Rasa nak menyamar jadi cicak pun ada kan?..
Pedulikkan laa Una.. Diorang kutuk-kutuk pun pi lantak laa.. Diorang takde air kencing ke..

Ikaa said...

aiyh
air kaka yg tego kamu tu kaler biru
dats y la
hahak
:P