Tuesday, March 03, 2009

Hadiah bagai ; lalala

Aku demam. Hidung tersumbat. Batuk. Sakit perot .
Owh baru 5 kesaketan . Harus kuat dan kuat dan kuat.
Ubat pon baru telan sebijik - panadol aktipas.
Tu pon selepas dipaksa dengan jayanye oleh cerap.
Haha sorry sayang, kite memang susah mau makan ubat :P

Disebabkan blog neh takda sapa yang mahu baca maka adalah sangat heaven untuk aku cerita segala macam cerita. Terasa sikit kebebasan uh. Seronok betul, sekurang kurangnya nanti dah tua ke ade gak cerita aku zaman muda-muda. Wahh tak gitu? Haha :D





Nampak tak koala tu. Tu adalah hadiah dari Cerap sempena birthday aku yang lepas. Satu-satunye hadiah aku dapat kira macam ade makna jugak la kan birthday aku tahun neh dari takde. Eh ada lagi satu hadiah, dari maxis. Free call selama satu hari. Yang lain cuma ucapan saje. Ade juga yang ingat ; terharu kejap ;p

Lupe nak cakap koala tu kan kan wangiii uh . Aku dok kerja mengsiyom saje itu koala jadi kesannya sekarang sudah tidak wangi lagi. Tapi takpe. Aku tetap sayang menda alah tersebut. Ade sentimental valuee okep sebab tu sayangg lebey. Haha. Tu yang ade kotak belang-belang dengan kad hudoh tu plus 2 bangle tu , hadiah aku kasi kat cerapp. Ngeheh mukan nak nunjuk uh tapi dah alang-alang dah ade dalam gambar kan cerita saje. Nanti aku dah tua boleh jugak kenang-kenang aku dulu mude-mude romantik jugee. Wakaka ayat taleh bla ;pp

Sudah malu cerita pasal neh. Aku kan jarang nak canang cerita-cerita jiwang-jiwang bagai. Sesekali bercerita rasa malu pula. Ngee publish weh publish terus! Heh

1 comments:

asyraf [= said...

haha sape suroh syiomm~ masok ikot tengkuk bau tuh naik ke otak ~ish2 x elok haha~ tiak eman buleh la xD