Sunday, March 08, 2009

Dengan borang pon takut?

Borang permohonan maktab sudah keluar hari ni tak silap. Jadi tadi mak dan aku godeh website Moe tersebut. Seperti yang aku sedia maklum, syarat kemasukkan agak ketat. Hurm. Mengeluh panjang aku. Mak aku baca dan print segala bagai yang berkaitan.

# Mak rasa hang boleh neh lepas, cuma kalau dapat untuk temuduga nanti, hang kena bersedia betul-betul. Kena banyak membaca.
* (Aku diam saje tapi dalam hati, aku rasa bersemangat semula sebab mak letak kepercayaan pada aku. InsyaAllah)
# Selasa esok kite pergi BSN beli borang.

Okep. Aku agak takut sebab bila mengenangkan balik masa aku jawap SPM haritu macam honggeh-honggeh saje rasenye. Tapi .. Argh takmo fikir. Takmo.

Tapi tak payah nak tipu. Memang akan terfikir juge. Hurm. Takpe.
Positip Una. Fikir positif.
InsyaAllah kalau ade rezeki aku, ade lah tu. Kalau takde mesti ade sesuatu yang lebih bagus yang aku tak nampak sekarang. Tuhan itu banyak rahsia dan sudah tentukan jalan yang terbaik buat hambaNya. Cuma hambaNya saja yang mengserabutkan jalan tersebut. Sudah Una sayang, jangan fikir bukan-bukan lagi.

Dua, tiga hari ni aku asyik mendengar puisi dari Fynn. Memang sedang jiwa kacau.

7 comments:

angah iza said...

hye nice blog...
tukar link jom

unaOoOuna said...

orait ;)

Anonymous said...

una, smoga berjaye masuk mktab ye.
kalo nk anything tips 4 intebiu or life kat maktab u may ask me kay coz im budak maktab lepasan SPM jugak.(1st batch BPG). wah, promote diri la plak kan. haha

unaOoOuna said...

lemonade,
terima kaseh bnyk2 ye? InsyaAllah kalau ade rzki una kat stu, adelah tu. hihi :DD

sickchild said...

panjang gila nama. wuakakakakakkaa.
ko tak rindu aku ke? haahaha.

aku da lalui da zaman ni. kesal gak bila kenang balik.
haha.

unaOoOuna said...

haha nama pnjg tu ko try wt nama pnjg2 weh mcm beciri cool pulak :PP

weh ko da bjy pon skng nk kesal ape.
cis

sickchild said...

berjaya nde.
wauakaka.
spm aku hancusssssssssssssssssssss.